BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 11, 2010

DETIK PHOTOSHOOT BERSAMA ST PROFESIONAL MAKEUP (SENDAYU TINGGI)

8 JUNE 2010 (SELASA)
 TERIMA CALL DARI AWEKS SENDAYU TINGGI UNTUK PHOTOSHOOT SENDAYU TINGGI PROFESIONAL MAKEUP

10 JUNE 2010 (KHAMIS)
Jam 9.30pagi dah sampai tapi dorang suh datang jam 10pg.. hemmmmm... rerupanya ada sikit miscommunication kat sini... tak pe la janji semua berjalan dengan lancar..




bersama pengasas sendayu tinggi.. puan ita sangat peramah... beliau bersama-sama kami di studio masa photoshoot siap ajar cara and posing maut untuk depan camera.. i like you..
 dorang cakap muka saya dengan puan sama.. 
no ler.. puan nyata lagi jelita dari saya... 


INI LER LINDA AND EMMA YANG MELAYANI SAYA SEJAK AWAL SAMPAI AKHIR. HINGGA KE MAKAN ETC.. THANKS LALING.. PAGI MAKAN.. TENGAHARI MAKAN...  
EMA THANKS HULUR2 GAMBAR GUIDE POSING... he3 confirm posing maut kita




Aweks shomel yang kat tengah tu.. jurumakeup saya.. yatie anak pengasas.. yang abang hensem tu jurucamera.. nampak kewls jew...

aweks ni laks kat kaunter jualan bawah.. yang belah kanan tu shumel jew.. baru 3 bulan kerja.. yang kiri tu shumel gakkan.. fizz aweks dara.com.. jom afundi dia...




INI BARANG-BARANG MAKEUPNYE... BANYAKKAN... JOM JADI AHLI HANYA RM25 MACAM-MACAM FAEDAH KITA DAPAT.. TAK RUGI.. SAYA SUKA EYESHADOW PALLET HANYA 89 and above... murah jew.. yang bulat kecik macam M.A.C hanya RM19 dia munyer kaler memang mengancam gilos!




SERBA SEDIKIT TENTANG DECO DALAMAN DI SENDAYU TINGGI OFIS KUALA LUMPUR DI JALAN TAR..








TARA...... INI LER HASILNYA!!!!!!!!!

alhamdullilah akhirnya ada bangsa melayu islam di m'sia ni menghasilkan produk makeup yang mampu berdaya saing dengan produk antarabangsa.. mulai hari ini saya akan belajar melupakan M.A.C dan KRayolan... saya pasti akan menggunakan produk makeup dari SENDAYU TINGGI... 
SAYA MESTI PILIH!!!!!!!!

TERIMA KASIH KEPADA PUAN ITA, LINDA, EMA, YATIE, JURUCAMERA DAN KAKITANGAN SENDAYU TINGGI...


















4 comments:

hazman aka species1980 said...

pewwit..... shantek sue bile kena makeup camnie.... i loike.... man mesti pilih .....ahaksss

kisahremaja said...

Semoga berjaya menyahut cabaran untuk menjadi model dan jurucakap untuk produk sendayu tinggi... caiyuk3x...

kisahsensasi said...

salam sue....

seeloknya ads nuffnang yang kat bawah tue better letak di atas post entry blog kita....advertiser lebih suka....

p/s : man dah klik iklan nuffnang tue.... ;-p

fanacheksaat said...

Sis, i teringin sangat nk jadi model untuk SD. boleh gtaw how? email me ok?
nurfarhanasaat@gmail.com