BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 6, 2010

bersaing untuk kategori POPULAR


Abah selalu pesan, dalam apa jua perkara untuk meraih kemenangan..
MENANG LAH SECARA BERMARUAH...
hidup disanjung.. mati dikenang!
cewah macam berpolitik pula gayanya.

Ramai yang keliru.. Undian yang sue minta tu bukanlah untuk nomo 1-5.. tetapi untuk kategori khas di facebook.

Semasa fareeda umumkan setiap peserta perlu meraih undi untuk memenangi kategori ini, saya berada di bangkok berhola-hola.. internet disana memang sungguh berukband..

Tiba di malaysia.. tgk semua undi rakan telah mencecah beratus.. mak oiiiiiii.. tak tekejar makcik nak cari beratus2.. sebab saya punya vote baru 30.. muahhaha.. sah tak leh kejar.

Makanya hari isnin.. kawan2 semua dok mesej.. kenapa tak suh dorang vote.. kenapa tak bagi dorang vote.. kenapa cepat mengalah dan pelbagai alam..saya cakap kat kawan2.. kalau nak tulung.. tulung carikan vote.. TAPI JANGAN TAKTIK mudah ea... saya tak suka..

dengan berkat pertolongan kawan-kwan.. alhamdullilah dalam masa 3 hari.. vote saya terus belezup cecah 200 lebih.. dah perjuangan seterusnya.. kena la sendiri kena usaha.. takkan nak menongkat dagu jekan.

Tapi di saat akhir tetiba demam dan kena admit ward ..masuk air.. hemmm tak da rezeki la kut untuk menang kategori kat facebook tuh...

Dengar2 kabar vote saya cecah 800 lebih juga. Tak pe la kawan2 tak menang pun tak pe. Yang penting bersahabatan antara kita... itu lebih penting.. buat apa menang tapi orang pandang hinakan.

Terharu sangat dengan sokongan rakan2 difacebook terutama abang bumiputera berjaya bersungguh2 carikan vote untuk sue.. kepada sahabat sue.. durahman azman, sowi la frens bukan tak mo dengar aduan u.. tapi saya tidak mahu meremeh2kan isu yang kebudakkan.. isu undi hantu etc.. mana2 peraduan yang mengunakan khidmat undian ni.. memang ada taktik macam tu.. cuma boleh nampak atau tidak je...

Tapi sungguh memeranjatkan... masa diumumkan siapa pemenang.. nama sue pun ada untuk kategori tersebut... Tgk.. sesungguhnya allah maha mengetahuikan...

Untuk sahabat2 yang telah mengundi buat kali keduanya.. YA ALLAH.. HAI.. TERIMA KASIH BEBANYAK... NAK OPEN TABLE WITH U ALL.. TAPI BILA ERKS..

2 comments:

ainiey said...

tahniah akak..:D
kita pernah chat kat FB..akak mintak undi time tu..tp saya dh awal2 undi akak..hahahha..tahniah akak..:D

noorul suhada sabri said...

ainiey

hola2 thanks yang.. rajin2 ke blog akak.. dengar kabar fareeda akan buat contest ni lagi... ;)

ainiey thank dear.. kalau tak de sokongan u all.. akak tak sampai ke tahap ni