BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 6, 2010

Norlizawaty binti Bahrin - Tempat Kedua


Di mana ada liza .. Di situ ada jurucamera. he3.. jadi semua nak dok sebelah liza atau dekat2 dengan liza.. leh numpang2 bergambar.. gurau jek.

Beliau diantara yang di lihat paling berpengalaman dan menyusun langkah catwalks dengan penuh yakin!! ((walaupun dalam hati nebes2 tak sudah2))(^_^)

Admire sungguh dengan beliau.. cara dia pose.. cara dia park dalam catwalks.. so nice!

Ingin menjadi peminat beliau.. boleh search under name norlizawaty binti bahrin... ;)

Biodata Nolizawaty Bte Bahrin

Nama: Norlizawaty Baharin
Umur:26 Tahun
Asal:Selangor
Pendidikan: Ijazah Sarjana Muda Sains( Biologi) Universiti Malaya
Tinggi:170cm
Berat:50kg
Pekerjaan: Guru & Model Sambilan
Pengalaman:
Pemenang Tempat Ketiga Pencarian Covergirl Nur/Dara.com 08/09

Pemenang Tempat Kedua Pencarian Model Tudung Fareeda

Finalis Wanita Pilihan Berita Harian 2010

Pengalaman modelling: pernah masuk majalah nur.dara.com,mingguan wanita,pesona pengantin, majalah feminin,akhbar kosmo,berita harian dll.

Kenangan manis : Dalam team work.. our group memang best!.. aduhai.. rasa rindu.. group A & B.. sungguh wonderpet.. sangat2 bekerja sama. Selain teruja dengan penampilan beliau.. sue sungguh teruja dengan PA khas liza.. waaaaaaaa i like it.. jeles2.. kan seronok kalau ((kalau ler kan..)) hubby akak macam tu gak.. ngeeeeeee... apa2 pun allhamdullilah kan dear...

miz sesangat kat liza, fathimah azzahra.. afzan.. hemm bila la nak p jumpa lagi kan..

1 comments:

call me SUE said...

she's soooooooooo awsome... dah tawin dah.. tak leh ngurat...