BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 6, 2010

Norazalia salia- tempat pertama


Kalau dah rezeki dah kemana dear... Lepas ni lebih yakin dengan diri sendiri tau.. Sekalung Tahniah daripada akak..

Biodata Norazalia Sallia
Tarikh lahir : 21 May 1984
Status : Married
Pekerjaan : Pembantu Pentadbiran
Majikan : Jabatan Perdana Menteri

Kenangan manis dengan beliau : Turun nak masuk plaza massalam dia lah rakan seperjuangan pertama yang sue jumpa. Perkara yang tak boleh sue lupa, beriya2 dia minta ajar catwalks... alhamdullilah.. zalia dapat control perasaan nebes tuh.. teringat laks zalia feluk akak.. betapa sukanya berjaya jalan kucing.. meowwwwww

Iklas untuk berteman dengan beliau?? add beliau di facebook atas nama Norazalia Sallia's

2 comments:

Zalia Firdina said...

Wa..wa.. waaa... malunya bila igt time tu.... tp agk cool bila org pandang... coz time tu betul2 nk belajar.... time tu just igt mengatur langkah... xnk tersungkur kt stage.... malu bila igt kisah yg kak Noorul email tu...

call me SUE said...

hash.. akak pun sama dek...

dalam hati.. selawat banyak.. sebab tu bila dah siap akak banyak diam jew.. tak mo hu ha. hu ha.. takut.. muahhaa

apa2 pun tahniah ea dek.. best kan dapat pengalaman bertanding macam ni... menjadikan akak lebih yakin pada diri sendiri.. ... ;)